Katalog firm
Pozycjonowanie to same korzyści

Bardzo ważną częścią procesu pozycjonowania są wpisy do katalogów firm , a ponadto katalogów stron. Warto tutaj podkreślić, że spełniają one niejako podwójną rolę. Z jednej strony otrzymujemy użyteczny link, a z drugiej możemy przedstawić naszą firmę, stronę użytkownikom, którzy takie katalogi przeglądają.

Głównie powinieneś dodawać wpisy jedynie do katalogów wysokiej jakości, czyli takich które przechodzą gruntowną moderację i nie przepuszczają spamu. Dlaczego? Linki z takich katalogów nie będą miały ogromnej wartości, a czasami mogą się dosłownie okazać kłopotem. Za to linki z dobrych katalogów mogą przynieść dużo dobrego. Wiele takich dobrych jakościowo katalogów pobiera opłatę przy dodawaniu wpisu – najczęściej poprzez sms. Bardzo istotne jest, by nie dodawać do katalogów takiego samego opisu, ale w każdej chwili posiadać trochę inny treść. Aby nie pisać sporej ilości tekstów, można użyć synonimów w naszych opisach (adekwatnie je oznaczając) i później korzystać z miksera, dzięki któremu będziemy mieli unikalne opisy do katalogów. Takie teksty powinny mieć przynajmniej 400-500 znaków, niemniej jednak ilość ta różni się w współzależności od katalogu. Katalogi firm w zdecydowanej większości przypadków wymagają podania nazwy firmy, numeru NIP oraz dodatkowo oznaczenia na mapie lokalizacji. Dodawanie wpisów warto rozłożyć w czasie, w szczególności jeżeli już witryna nie była poprzednio pozycjonowana (linkowania). Katalogowanie to bardzo ważny detal pozycjonowania strony, ale muszą mu towarzyszyć również inne działania pozycjonerskie – linki TrustRank, publikacje presell, strony zapleczowe itp. Wymienione funkcjonowania umożliwiają dywersyfikowanie profilu linków czyniąc go tym samym bardziej naturalnym.

Moja strona: http://mit.waw.pl.

Comments are closed.