Co to jest mailing

W teraźniejszych czasach nie wystarczy dobra oferta. By odnieść sukces w biznesie trzeba jeszcze wiedzieć jak dotrzeć z nią do jak największej liczby potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą nabywców.

Jednym z w znaczącej liczbie sytuacji stosowanych rozwiązań, które wciąż cieszy się niebywale bardzo dużą skutecznością jest e-mail marketing. Nie da się bowiem ukryć, że w obecnych czasach każda firma oraz osoba prywatna ma własny adres poczty elektronicznej. Dzięki adekwatnie dobranemu targetowi możemy zatem trafić do tysięcy osób, których interesuje to co mamy im do zaoferowania.

Ażeby natomiast kampania mailingowa okazała się skuteczna warto być świadomym o tym, że ogromne znaczenie dla jej powodzenia ma odpowiednia baza mailingowa.

Przede wszystkim powinny być to adresy legalnie zdobyte. Wydaje się to oczywistością, niestety – wciąż zbyt dużo osób korzysta z nielegalnie pozyskanych adresów co nie tylko powoduje, że nasza oferta staje się spamem, ale także może mieć nieprzyjemne konsekwencje prawne.

Warto również dopilnować, by była to baza aktualna. Sporo osób w znaczącej liczbie przypadków zmienia adresy email co sprawia, że korzystając z bazy sprzed roku lub dwóch lat nie dotrzemy nawet do kilkunastu procent osób. To niepotrzebnie wydane pieniądze.

Osoby, do których kierujemy swoją propozycję muszą być choć w najmniejszym stopniu jej odbiorcami. Dlatego warto zadbać o adekwatny target decydując się na mężczyźni i kobiety według płci, miejsca zamieszkania czy wieku.

Jedynie wówczas mamy zapewnienie, że nasza kampania mailingowa przyniesie oczekiwany skutek.

Więcej informacji: mail marketing.

Comments are closed.