Katalog firm
Teksty w Pressel Pages – skuteczny sposób na pozycjonowanie

Bardzo ważną częścią procesu pozycjonowania są wpisy do katalogów firm , a dodatkowo katalogów stron. Należy tutaj podkreślić, że spełniają one niejako podwójną rolę. Z jednej strony otrzymujemy praktyczny link, a z drugiej możemy zilustrować naszą firmę, stronę użytkownikom, którzy takie katalogi przeglądają.

Głównie powinniśmy dodawać wpisy wyłącznie do katalogów wypasioną, czyli takich które przechodzą dokładną moderację i nie przepuszczają spamu. Dlaczego? Linki z takich katalogów nie będą miały ogromnej wartości, a nierzadko mogą się dosłownie okazać kłopotem. Za to linki z dobrych katalogów mogą przynieść sporo dobrego. Kilka takich dobrych jakościowo katalogów pobiera opłatę przy dodawaniu wpisu – najczęściej poprzez sms. Najważniejsze jest, żeby nie dodawać do katalogów takiego samego opisu, niemniej jednak za każdym razem posiadać trochę inny treść. Aby nie pisać ogromnej ilości tekstów, można użyć synonimów w naszych sprawozdaniach (należycie je oznaczając) i w przyszłości korzystać z miksera, dzięki któremu będziemy mieli unikalne opisy do katalogów. Takie teksty powinny mieć co najmniej 400-500 znaków, ale ilość ta odbiega w współzależności od katalogu. Katalogi firm w ogromnej liczbie przypadków wymagają podania nazwy firmy, numeru NIP , a dodatkowo oznaczenia na mapie lokalizacji. Dodawanie wpisów należy rozłożyć w czasie, szczególnie jeśli witryna nie była wcześniej pozycjonowana (linkowania). Katalogowanie to bardzo ważny element pozycjonowania strony, ale muszą mu towarzyszyć również inne działania pozycjonerskie – linki TrustRank, publikacje presell, strony zapleczowe itp. Wymienione działania umożliwiają dywersyfikowanie profilu linków czyniąc go tym samym bardziej naturalnym.

Więcej informacji: http://mit.waw.pl.

Comments are closed.