Podczas jakiegoś zdarzenia na drodze, kiedy nasze auto zostaje zniszczone i nie można nim prowadzić dalej jazdy, konieczne jest, żebyśmy wymienili wszystkie informacje z ubezpieczycielem i poprosili go o samochód zastępczy, który będziemy mogli stosować na czas, aż nasze auto zostanie naprawione. Taki samochód powinien nam być wydany niezwłocznie, kiedy jedynie dojdzie do wypadku lub stłuczki, a my jesteśmy w dobrym stanie zdrowia i możemy dalej prowadzić.
Wielu kierowców nie wie, że coś takiego im się trzeba i wracają oni o domu uszkodzonym samochodem albo od razu jadą do mechanika i czekają aż ten naprawi im samochód. Tymczasem nie powinno się wcale tego robić, bo w przeważającej części przypadków umowa na assistance umożliwia nam w tym samym momencie otrzymać samochód zastępczy którym będziemy mogli kontynuować jazdę. Przydaje się to w szczególności wówczas, kiedy gdzieś jedziemy i kiedy bardzo nam się spieszy. W tak zaistniałych okolicznościach coś takiego jest zwyczajnie konieczne. Jak zgłaszać szkodę, aby wydano nam zastępcze auto (warto zobaczyć: hestia samochód zastępczy.)? To jest bardzo intuicyjne, wystarczy wyłącznie, że zadzwonimy pod wskazany przez ubezpieczyciela numer telefonu i podamy swą lokalizację, numer polisy a także rodzaj szkody albo wielkość tych szkód. Za jakiś czas powinien być do nas przywieziony samochodów zastępczy, którym będziemy mogli kontynuować jazdę. Oczywiście nie w każdym wariancie ubezpieczenia powinno się nam się coś takiego, dlatego powinno się z dokładnością czytać umowy przed podpisaniem i sprawdzać, czy nasza ma taką sposobność i czy dostaniemy auto na zastępstwo.
Zobacz: axa Direct zgłoszenie szkody telefon.