Promuj firmę poprzez reklamówki

Każdy dorosły pamięta te czasy, kiedy idąc na zakupy do sklepu można było wziąć tyle reklamówek ile było potrzeba i to całkowicie za free. Sklepy natomiast zaczęły ponosić zbyt wysokie koszty zakupu reklamówek i obecnie dlatego w niemal każdym sklepie stały się dziś płatne. W wielu przypadkach jest to wiele groszy, ale w skali roku są to duże koszty a taka torebka jest przecież jednorazowa i niełatwo użyć ją kilka razy. Sklepy chcąc wynagrodzić swoim klientom to, że muszą ponosić dodatkowe koszty zaczęły proponować nadzwyczajne rozwiązania inwestując w takie reklamówki, które są opieczętowane ichniejszym logo, nazwą sklepu albo po prostu jakąś ciekawą grafiką. Wydaje się jednak, że klient nie zwraca uwagi na to czy torebka z nadrukiem posiada dla niego dowolne znaczenie, ot zwyczajnie kupuje torbę na zakupy, pakuje do niej produkty i wychodzi. Sklepy idealnie o tym wiedzą i tak na prawdę takie reklamówki w żadnym razie nie są jakimś wyrazem uznania dla klienta. Jest to zwyczajnie element strategii reklamowej, który ma wpływać na pozytywny wizerunek marki a nadruk reklamowy na torbach zawsze będzie klientom o sklepie, w którym robił zakupy przypominał i w ogromnej liczbie przypadków nawet nie będzie sobie zdawał sprawy, że taki drobny i z pozoru nieistotny szczegół podświadomie wzbudzi w nim pozytywne myślenie o firmie. Marketingowcy to doskonali psychologowie, którzy wiedzą jak przekonać człowieka do pewnych działań w taki sposób, żeby ten nawet się nie zorientował, że sklep czy firma najzwyczajniej w świecie nim manipulują.

Zobacz także: http://reklamowe.uchwycone-chwile.pl

Comments are closed.