Wybieramy agencję i materiały reklamowe

Opakowanie jest głównie opakowaniem dla produktu. Opakowanie zapewnia integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na preferencje konsumentów, przykładowo w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (sprawdź również: materiały reklamowe). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i stworzenia opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest swego rodzaju znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. W dodatku, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Projekt graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, ażeby nie tylko przyciągnąć, niemniej jednak i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu lub porażki marki, w zależności od materiału, z którego jest wykonana (zobacz także: sprawdź więcej informacji o materiałach reklamowych). Przy tym materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – przykładowo zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a idealnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikonki, jasnej kolorystyki albo dosłownie powtarzającego się wzoru – czegoś, co od razu przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Sprawdź tutaj: www.iveno.pl/kalendarze-dodatki

Comments are closed.