Wybieramy agencję i materiały reklamowe

Opakowanie jest przede wszystkim opakowaniem dla produktu. Opakowanie zapewnia integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać potrzebny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na preferencje konsumentów, przykładowo w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (warto zobaczyć: materiały reklamowe). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i stworzenia opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest w pewnym sensie znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. Ponadto, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Projekt graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, aby nie tylko i wyłącznie przyciągnąć, niemniej jednak i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu albo porażki marki, w współzależności od materiału, z którego jest stworzona (sprawdź też: przeczytaj więcej o tworzeniu materiałów reklamowych). A przy tym materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – na przykład zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a świetnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikonki, jasnej palety kolorystycznej lub wręcz powtarzającego się wzoru – czegoś, co od razu przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Sprawdź: http://www.iveno.eu/kalendarze-ksiazkowe-tygodniowe

Comments are closed.