Wykorzystanie social media w promowaniu marki

Ogólnodostępne media społecznościowe tj. Facebook, Twitter czy Nasza Klasa już dawno zmieniły zasady gry we współczesnym marketingu internetowym. Siła social media tkwi w dialogowości z konsumentem i większej wiarygodności prezentowanych treści , gdyż produkty polecane przez znajomych znajomym są sprawdzone i zachwalane przez chłopcy i dziewczęta, które rozpoznajemy. Taki marketing od mężczyźni i kobiety do osoby jest bardziej skuteczny.

Liczymy się z opinią swoich znajomych dużo bardziej ,niż z bezosobową reklamą ,oglądaną w telewizji z zatrudnionymi do tego profesjonalnymi aktorami. Według badań opinii publicznej, coraz mniej wierzymy reklamom . Dosłownie, jeżeli reklama jest stosunków obiektywna i przedstawia produkt, taki jaki jest de facto, rywalizacja jest tak duża, iż by przekonać nas do kupienia produktu prostą reklamą jest aktualnie o kilka nie najłatwiej niż kiedyś.
Ogólnie, reklamy są niezbyt wiarygodne w teraźniejszych czasach. Marki od za każdym razem wolały zareklamować swoje produkty i narzucać konsumentom wolę, niż słuchać konsumentów .

To w tym momencie zmienił facebook i inne media społecznościowe. Tam, opinia klienta jest najważniejsza. Ci mówią prawdę o tym, co im się podoba, a co się im całkiem nie podoba i nie nadaje się do użytkowania. Promocja na Facebooku jest bardzo dobrą strategią marketingową dla przyszłościowych, młodzieżowych marek. Agencje reklamowe tworzące kampanie reklamowe przez Internet dostarczają dużo różnorodnych rozwiązań, bazując na social media marketing. Z dobrym skutkiem ukierunkowują marketing na prowadzenie profili i stron fanów firmy. Tworzą aplikacje facebook. Zakupują powierzchnię reklamową na facebooku. Starają się dotrzeć do coraz to większej liczby klientów teraz poprzez rozwój sieci kontaktów towarzyskich na facebooku.

Dużą częścią działalności agencji reklamowych typu social media jest również prowadzenie blogów marek i w sposób ciekawy i interesujący prowadzenie dyskusji na zagadnienie oferowanych towarów. Media społecznościowe wymagają od copywriterów i ekspertów od sprzedaży wielkiej kreatywności i stale wyszukiwania nowych rozwiązań. Reklama na Facebooku rozwija się w ogromnym tempie. I jej skuteczność wzrasta. Miliony użytkowników z całego świata dzień w dzień wchodzi na swoją stronę www i przegląda wpisy znajomych. Wymienia się informacjami. Promocja na Facebooku czy to własnej mężczyźni i kobiety, czy marki, daje nieograniczone sposobności.

Źródło wiedzy: social-media.co.pl.

Comments are closed.